Ενδοσχολική Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών «Συναισθήματα και Mindfulness: Εφαρμογές στην Εκπαίδευση»


Τη Δευτέρα 4 Μαρτίου, στο πλαίσιο του προγράμματος Erasmus+ TEAMI, πραγματοποιήθηκε στο σχολείο μας ενδοσχολική επιμόρφωση με θέμα «Συναισθήματα και Mindfulness: Εφαρμογές στην Εκπαίδευση».

Οι εκπαιδευτικοί, με αίσθημα ευθύνης και διάθεση για μάθηση, συμμετείχαν ενεργά στην επιμόρφωση, η οποία εστιάστηκε σε:

  • Κατανόηση των συναισθημάτων: Οι εισηγήτριες, Ευαγγελία Γκουγκαρά και Βασιλική Λύσσα, βοήθησαν τους εκπαιδευτικούς να εμβαθύνουν στην έννοια των συναισθημάτων και στη σημασία της συναισθηματικής νοημοσύνης στην εκπαίδευση.
  • Εφαρμογή mindfulness: Μέσα από βιωματικές ασκήσεις, οι εκπαιδευτικοί εξοικειώθηκαν με πρακτικές mindfulness που καλλιεργούν την προσοχή, την αυτογνωσία και την ψυχική ηρεμία.
  • Συνεργασία και ανταλλαγή: Η επιμόρφωση δημιούργησε ένα κλίμα αλληλεπίδρασης, όπου οι εκπαιδευτικοί μοιράστηκαν απόψεις και προβληματισμούς, χτίζοντας ένα δίκτυο υποστήριξης.

εικόνα_Viber_2024-03-04_21-54-24-214

εικόνα_Viber_2024-03-07_13-20-22-895

Η επιμόρφωση ολοκληρώθηκε με θετικά σχόλια από τους συμμετέχοντες, οι οποίοι αναγνώρισαν την αξία των πρακτικών mindfulness και εξέφρασαν την πρόθεσή τους να τις ενσωματώσουν στην εκπαιδευτική πράξη.

Αρθρογράφος: Εμμανουήλ Γερεμπακάνης
Εκπαιδευτικός Μουσικής, Πιανίστας, Συνθέτης
MSc Μουσικών Σπουδών της Σχολής Καλών Τεχνών
Ειδίκευση: ΣΥΝΘΕΣΗ, ΤΜΣ ΑΠΘ
MSc Interdepartmental Προηγμένα Συστήματα Υπολογιστών και Επικοινωνιών
Κατεύθυνση: Τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνιών του Ήχου και της Εικόνας για την Εκπαίδευση και την Παραγωγή, ΤΗΜΜΥ ΑΠΘ