Την Τετάρτη 19 Φεβρουαρίου πραγματοποιήθηκε διαδικτυακό σεμινάριο πρώτων βοηθειών για τις τάξεις Ε” και ΣΤ”, στο πλαίσιο του προγράμματος «Kids Save Lives». Το σεμινάριο διήρκησε δύο ώρες και είχε ως στόχο να διδάξει στους/στις μαθητές/τριες βασικές δεξιότητες διάσωσης, ώστε να μπορούν να προσφέρουν βοήθεια σε περιπτώσεις ατυχημάτων ή άλλων έκτακτων καταστάσεων υγείας.
Υπεύθυνες εκπαιδευτικοί του προγράμματος ήταν οι κ.κ. Λύσσα Βασιλική, Χριστοφορίδου Αικατερίνη και Γαλατίδου Χρυσούλα, οι οποίες καθοδήγησαν τους μαθητές μέσα από διαδραστικά μαθήματα και πρακτικές οδηγίες σχετικά με την παροχή πρώτων βοηθειών.
Το σεμινάριο αποτέλεσε την πρώτη φάση της εκπαίδευσης των μαθητών/τριών. Στη δεύτερη φάση που θα ακολουθήσει, οι μαθητές/τριες θα έχουν την ευκαιρία να εξασκηθούν πρακτικά πάνω σε ειδικές κούκλες, μαθαίνοντας τις τεχνικές καρδιοαναπνευστικής αναζωογόνησης (ΚΑΡΠΑ). Μέσω αυτής της δράσης, τα παιδιά αποκτούν πολύτιμες γνώσεις και δεξιότητες που μπορούν να σώσουν ζωές.
Η συμμετοχή των μαθητών/τριών ήταν ενθουσιώδης, αποδεικνύοντας τη σημασία της εκπαίδευσης στις πρώτες βοήθειες από μικρή ηλικία. Στα παιδιά δώθηκεβεβαίωση συμμετοχής από τον φορέα του «Kids Save Lives».
Το πρόγραμμα «Kids Save Lives» συνεχίζει να συμβάλλει στην ενημέρωση και ευαισθητοποίηση των παιδιών, προετοιμάζοντάς τα να ανταποκριθούν με ψυχραιμία και αποτελεσματικότητα σε κρίσιμες καταστάσεις.
Επιμέλεια δημοσίευσης: Εμμανουήλ Γερεμπακάνης
- Εκπαιδευτικός Μουσικής ΠΕ 79.01, Πιανίστας, Συνθέτης
- MSc Μουσικών Σπουδών της Σχολής Καλών Τεχνών ΤΜΣ ΑΠΘ
Ειδίκευση: ΣΥΝΘΕΣΗ
- MSc Interdepartmental Προηγμένα Συστήματα Υπολογιστών και Επικοινωνιών ΤΗΜΜΥ ΑΠΘ
Κατεύθυνση: Τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνιών του Ήχου και της Εικόνας για την Εκπαίδευση και την Παραγωγή