Επιτυχία μαθήτριας του σχολείου μας σε διαγωνισμό ζωγραφικής!


17 Στόχοι Βιώσιμης Ανάπτυξης: Μικροί Καλλιτέχνες, Μεγάλες Ιδέες!

Με μεγάλη χαρά μοιραζόμαστε μαζί σας την επιτυχία των μαθητών/τριών μας στην έκθεση «17 Στόχοι Βιώσιμης Ανάπτυξης κι Εγώ», που φιλοξενήθηκε στην αίθουσα τέχνης Ωραιοκάστρου!

Η έκθεση, γεμάτη χρώματα και φαντασία, παρουσίασε τις εικαστικές δημιουργίες μαθητών/τριών από Δημοτικά σχολεία, με θέμα τους 17 Στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης του ΟΗΕ.

Εντυπωσιακά, η συμμετοχή του σχολείου μας ξεχώρισε, με πλήθος μαθητών/τριών να εκφράζουν με μοναδικό τρόπο την κατανόησή τους για κρίσιμα ζητήματα, όπως η φτώχεια, η πείνα, η κλιματική αλλαγή και η προστασία του περιβάλλοντος.

Μέσα από τις ζωγραφιές τους, οι μικροί καλλιτέχνες μας απέδειξαν ότι η τέχνη μπορεί να αποτελέσει ένα ισχυρό εργαλείο ευαισθητοποίησης και κινητοποίησης για ένα βιώσιμο μέλλον.

Ιδιαίτερα, αξίζει να συγχαρούμε την Χριστίνα Καραμουσαλίδου, μαθήτρια της Β τάξης , η οποία απέσπασε το 3ο βραβείο στην κατηγορία Α, Β και Γ Δημοτικού. Η ζωγραφιά της, γεμάτη εκφραστικότητα και δυναμισμό, ξεχώρισε για το μήνυμα αισιοδοξίας και την πίστη στην αλλαγή που μετέφερε.

IMG-bc7c1862e18a984a367e0d99979a982e-V

Με στήριξη και παρακίνηση της Διευθύντριας του σχολείου κ. Λύσσα Βασιλικής, η καθηγήτρια εικαστικών του σχολείου μας κ. Μερσίνη Παπαδοπούλου, ως εμψυχώτρια και καθοδηγήτρια, αναδεικνύει τα ταλέντα και ενθαρρύνει τους μαθητές και τις μαθήτριες να αναπτύξουν τη δημιουργικότητά τους μέσα από τον διαγωνισμό!

Η έκθεση «17 Στόχοι Βιώσιμης Ανάπτυξης κι Εγώ» αποτελεί μια υπέροχη ευκαιρία για παιδιά και οικογένειες να έρθουν σε επαφή με καίρια ζητήματα του πλανήτη μας και να εμπνευστούν από τη δημιουργικότητα των μικρών καλλιτεχνών.

Σας προσκαλούμε να επισκεφτείτε την έκθεση, η οποία θα παραμείνει ανοιχτή και μετά το Πάσχα, για να θαυμάσετε τις ζωγραφιές και να λάβετε μέρος σε ένα συναρπαστικό ταξίδι προς ένα βιώσιμο μέλλον!

IMG-2352c3ad412cb290e05cc332d1beaa5d-VIMG-8fb1f97ad9b509f2273b75529891f95b-VIMG-71f312ee7627deca02c3536110a5e265-VIMG-0df6a3e2d8d14d2a9652a3b6dbdcad54-VIMG-9fda932a886f97d4a4821034c5a45c3c-VIMG-1b6f61bad2c61bf7c8fbf185a8997ec9-VIMG-805530a6c96061948985d0ae008edb64-VIMG-6c72823e3b31d914e93c13d408ec6776-VIMG-43f4a8e8c37bdd57ecfa012f1117d697-VIMG-5f1e335886d75e86c1b8b75dd9f913f2-V

Αρθρογράφος: Εμμανουήλ Γερεμπακάνης

Εκπαιδευτικός Μουσικής ΠΕ 79.01, Πιανίστας, Συνθέτης

MSc Μουσικών Σπουδών της Σχολής Καλών Τεχνών

Ειδίκευση: ΣΥΝΘΕΣΗ, ΤΜΣ ΑΠΘ

MSc Interdepartmental Προηγμένα Συστήματα Υπολογιστών και Επικοινωνιών

Κατεύθυνση: Τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνιών του Ήχου και της Εικόνας για την Εκπαίδευση και την Παραγωγή, ΤΗΜΜΥ ΑΠΘ